05 iunie 2012

Trei trimiteri

Am primit un borcan de dulceaţă fără zahăr. Făcut din cireşe în casă, întins pe unt întins pe pâine, umple bucătăria de veselie şi stomacul de plăcere. Pe trepte, alături de furnici eram şi, hop, din ghiozdan în ghiozdan a sărit borcanul.
Altădată, dar tot săptămâna ce-a trecut, am desfăcut grăbită o îngheţată la cornet. Şi-am început s-o despăturesc, aşa ca pe-o mumie. Cu cât dădeam mai mult hârtia jos, cu atât apărea mai multă îngheţată şi nici urmă de cornet. M-au cam păcălit cei de la fabrica de îngheţată.
Am primit şi o veste mare şi bună ca o zi fără post. M-am bucurat aşa mult că am băut vreo două beri aduse din castelul reginei Cireaşă. Şi uite cum am făcut a doua trimitere la cireaşe. Ba chiar am făcut poze unui pumn de cireşe, ca să fie fără soţ.    

Un comentariu:

BuburuzaBia spunea...

Tu sigur stii manui cuvintele cu stil si-n joaca. N-am vazut raspuns de la tine la comentariul meu de la postul anterior, dar mi-am permis sa te pun in blogroll, asa ca sa nu te pierd. :)